Ivomal
Image default
Business

Van een slechte telefoonservice naar een goede telefoonservice

 

Bedrijven proberen zich zoveel mogelijk aan te passen op hun klanten, want hier draait het bedrijf natuurlijk op. Bedrijven willen zo veel mogelijk klanten binnen halen, maar dan moet je soms wel even dingen anders doen.

Want mensen erg irritant vinden is dat ze bellen en er wordt niet opgenomen of het duur een half uur voor dat je aan de telefoon bent. Dit gebeurd erg vaak bij bedrijven en hierdoor kunnen ze veel klanten verliezen. Een ondernemer van een bedrijf heeft het natuurlijk erg druk, het bedrijf moet zich steeds verbeteren en dit kost veel tijd. Ook zijn ze vaak onderweg naar verschillende klanten voor een persoonlijk gesprek. Een ondernemer zelf heeft dus weinig tijd om de telefoon op te nemen en eigenlijk moet dat ook niet degene zijn die de telefoon op pakt. Maar vaak hebben ondernemers geen keus en moeten ze het wel zelf doen. Het probleem is alleen dat als je in een belangrijk gesprek zit of in een vergadering dat je niet zomaar alle telefoontjes even op kan nemen. De grote bedrijven hebben geen last van dit probleem omdat ze aparte mensen hebben ingehuurd voor de telefoon opname, maar kleine bedrijven kunnen dit vaak niet betalen.

Door een slechte telefoonservice raak je ontzettend veel potentiële klanten kwijt en dat is natuurlijk erg zonde, hier moet dus sowieso verandering in komen. Om te zorgen dat bedrijven hier geen problemen meer mee hebben is er een oplossing bedacht. Namelijk een extern bedrijf die een telefoonservice heeft opgericht. Bedrijven kunnen zich hier aanmelden en zij zorgen voor een professionele telefoniste die de telefoontjes beantwoord. Dit wordt allemaal extern gedaan en gaat dus niet via jou bedrijf. Een bedrijf die hier mee aan het werk is, is bizziphone. Een bedrijf die de beste telefonistes in dienst hebben en die je graag uit de brand helpt met dit probleem.

http://www.bizziphone.com